Постинг
22.11.2010 20:49 -
За нашите граждански задължения...или как да си търсим правата
Автор: days
Категория: Регионални
Прочетен: 922 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 22.11.2010 20:53
Прочетен: 922 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 22.11.2010 20:53
Значи. Днес бях свидетел как НЕ се работи и как НЕ се изпълняват правилно задълженията на работното място. Няма да се спускам в онбяснения, ще постна как се пишат оплаквания, в случая до автобусната фирма Транстриумф.
Еми оплаквания се пишат ето така:
"Здравейте, Бих искала да подам оплакване относно качеството на обслужване по автобусна линия номер 13. Днес ми се наложи да пътувам с линията от ЖП гара (с един от автобусите в 19:23 или 19:36, не съм сигурна кой точно съм хванала) до ТУ-Варна. Контрольорката, жена на средна възраст около 45 г., с прошарена коса, висока около 1.55см, вдигна скандал в автобуса, защото момчето, стоящо до мен, представи своята абонаментна карта за тази автобусна линия, заедно личната си карта, а не с ученическа карта. След това й доказа, че от другата страна на абонаментната карта е опоменато да се представя лична карта. Все пак контрольорката не призна грешката си и продължи да му крещи, а той призна, че подобобен скандал са му правили и преди и каза, че вече му е омръзнало от такива прояви наневежество. Искам да знаете, че не Ви пиша от гледна точка на клиент, а от гледна точка на маркетолог. Имайки пред вид настоящата криза, която не прощава и на автобусните линии, както и вземайки под внимание множеството таксита, возещи на цената на билета, считам, че ще е от Ваша полза да не ДЕМОТИВИРАТЕ своите ЛОЯЛНИ клиенти, карайки ги да търсят алтернативни опции. А мога да Ви уверя, че такситата са далеч по-уютна и спокойна алтернатива. Надявам се писмото ми да бъде взето под внимание. С уважение:...."
Сега ще обясня защо. Защото трябва да си знаем правата, задълженията, да ги отстояваме и да бъдем солидарни, съпричастни и т.н. към останалите. Не заради друго,ами например утре подобна мизерия и на нас може да ни се случи. Ако един ден стана контрольорка, не искам да ме гледат лошо, защото са стереотипизирали всички контрольори на база ей такива изпълнения. Ако един ден си изкарам карта за намаление с някаква линия, не искам да влизам в конфликт с хора, които са решили да се заяждат с мен.
Затова действам с перспектива. :)
Еми оплаквания се пишат ето така:
"Здравейте, Бих искала да подам оплакване относно качеството на обслужване по автобусна линия номер 13. Днес ми се наложи да пътувам с линията от ЖП гара (с един от автобусите в 19:23 или 19:36, не съм сигурна кой точно съм хванала) до ТУ-Варна. Контрольорката, жена на средна възраст около 45 г., с прошарена коса, висока около 1.55см, вдигна скандал в автобуса, защото момчето, стоящо до мен, представи своята абонаментна карта за тази автобусна линия, заедно личната си карта, а не с ученическа карта. След това й доказа, че от другата страна на абонаментната карта е опоменато да се представя лична карта. Все пак контрольорката не призна грешката си и продължи да му крещи, а той призна, че подобобен скандал са му правили и преди и каза, че вече му е омръзнало от такива прояви наневежество. Искам да знаете, че не Ви пиша от гледна точка на клиент, а от гледна точка на маркетолог. Имайки пред вид настоящата криза, която не прощава и на автобусните линии, както и вземайки под внимание множеството таксита, возещи на цената на билета, считам, че ще е от Ваша полза да не ДЕМОТИВИРАТЕ своите ЛОЯЛНИ клиенти, карайки ги да търсят алтернативни опции. А мога да Ви уверя, че такситата са далеч по-уютна и спокойна алтернатива. Надявам се писмото ми да бъде взето под внимание. С уважение:...."
Сега ще обясня защо. Защото трябва да си знаем правата, задълженията, да ги отстояваме и да бъдем солидарни, съпричастни и т.н. към останалите. Не заради друго,ами например утре подобна мизерия и на нас може да ни се случи. Ако един ден стана контрольорка, не искам да ме гледат лошо, защото са стереотипизирали всички контрольори на база ей такива изпълнения. Ако един ден си изкарам карта за намаление с някаква линия, не искам да влизам в конфликт с хора, които са решили да се заяждат с мен.
Затова действам с перспектива. :)
Няма коментари