Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2010 20:49 - За нашите граждански задължения...или как да си търсим правата
Автор: days Категория: Регионални   
Прочетен: 919 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.11.2010 20:53


  Значи. Днес бях свидетел как НЕ се работи и как НЕ се изпълняват правилно задълженията на работното място. Няма да се спускам в онбяснения, ще постна как се пишат оплаквания, в случая до автобусната фирма Транстриумф. 

Еми оплаквания се пишат ето така:


"Здравейте
  Бих искала да подам оплакване относно качеството на обслужване по автобусна линия номер 13. Днес ми се наложи да пътувам с линията от ЖП гара (с един от автобусите в 19:23 или 19:36, не съм сигурна кой точно съм хванала) до ТУ-Варна. Контрольорката, жена на средна възраст около 45 г., с прошарена коса, висока около 1.55см, вдигна скандал в автобуса, защото момчето, стоящо до мен, представи своята абонаментна карта за тази автобусна линия, заедно  личната си картаа не с ученическа карта. След това й доказа, че от другата страна на абонаментната карта е опоменато да се представя лична карта. Все пак контрольорката не призна грешката си и продължи да му крещи, а той призна, че подобобен скандал са му правили и преди и каза, че вече му е омръзнало от такива прояви наневежество.        Искам да знаете, че не Ви пиша от гледна точка на клиент, а от гледна точка на маркетолог. Имайки пред вид настоящата криза, която не прощава и на автобусните линии, както и вземайки под внимание множеството таксита, возещи на цената на билета, считам, че ще е от Ваша полза да не ДЕМОТИВИРАТЕ своите ЛОЯЛНИ клиенти, карайки ги да търсят алтернативни опции. А мога да Ви уверя, че такситата са далеч по-уютна и спокойна алтернатива.     Надявам се писмото ми да бъде взето под внимание.    С уважение:...."


Сега ще обясня защо. Защото трябва да си знаем правата, задълженията, да ги отстояваме и да бъдем солидарни, съпричастни и т.н. към останалите. Не заради друго,ами например утре подобна мизерия и на нас може да ни се случи. Ако един ден стана контрольорка, не искам да ме гледат лошо, защото са стереотипизирали всички контрольори на база ей такива изпълнения. Ако един ден си изкарам карта за намаление с някаква линия, не искам да влизам в конфликт с хора, които са решили да се заяждат с мен. 

Затова действам с перспектива. :)


Тагове:   Нашите,   как,   оплаквания,


Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: days
Категория: Други
Прочетен: 13499
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930